op zoek naar avontuur

Voorbereidingen in volle gang!

Nog een kleine 2 weken (of een grote anderhalve) en dan is het zover: Canada!

Uiteraard ga ik weer m'n best doen (meteen beetje hulpvan de foto's) om jullie te laten meegenieten van m'n avontuur. Ik zal vast een kleine beschrijving geven van de planning (uiteraard kan het maar weer zo zijn dat het uiteindelijk heel anders verloopt, maar voor het idee).

Nadat ik veilig en wel ben geland in Toronto, staat er als het goed is een mooi scheurijzer voor me klaar. Als ik weer even gewend ben aan het rijden in een automaat (en weer weet: de Risniet vanRijden....), scheur ik volgas Toronto uit richting het oosten. Hoever ik ga komen, hangt af van m'n energielevel ;-)

In ieder geval is het de bedoeling dat ik in de 2 weken dat ik de auto heb een aantal wildparken enMontreal, Quebec en Tadoussac (wat? nou daar kan je kanoen tussen de walvissen) ga bezoeken. Als ik nog tijd over heb, wil ik ook nog wel graag een blikje werpen op de Niagara Falls!

Als ik dan afscheid heb genomen van de auto heb ik nog een paar dagen om Toronto te bekijken en evt een beetje te shoppen....Op 2 oktober vlieg iknaar Winnipeg, waar ik na het vieren van m'n verjaardag op de trein naar Churchill spring. In Churchill hoop ikte knuffelen met de ijsberen! Als dat lukt (en ik hetkan navertellen) ga ik daarna via Winnipeg & Toronto weer naar NL....

Reacties

Reacties

Adriënne

Stoer wijf! Echt gaaf dat je het avontuur weer aangaat meis!! Ga je verhalen en foto's zeker weer bekijken; verheug me er al op;)!!

Have fun!

Liefs, Adriënne

Juudjeboef

Jaja, het is bijna zover! Wel een beetje voorzichtig he, ik moet je al bijna drie maanden missen. Wil niet nog langer wachten om je foto's te bewonderen! X

Peter R

Die ijsberen knuffelen moest je maar even uitstellen. Verder ziet het er weer spannend uit. Heel veel plezier en..............ik spreek je van de week nog.

Ben Raven

Marieke heel veel plezier in Canada. en we volgen je op internet.

Nadine

Hi Marieke, wij gaan je natuurlijk volgen mijn kinderen zijn erg benieuwd hoe je reis gaat verlopen en de foto's natuurlijk. Heel veel plezier en ik spreek je nog voor je vertrekt.

gr. Nadine

Peter R

Ze staat met haar tas klaar en vertrekt nu echt van het werk nu even een knuffel en een hele goeie reis toewensen. Doei kanjer en tot 17 oktober en een hele leuke verjaardag, ze zeggen 30, ik geloof er niets van.

Linda

Hey meisje, als het goede is heb je je rugtassie klaar staan, vanavond lekker op tijd naar bed en morgen is de "grote" dag.
Op tijd naar Schiphol dan kan je nog even genieten van een starbuckje. Goede vlucht, doe voorzichtig en tot gauw. Knuffel

Ben

Dus je hoeft een maand niet mee te rijden???

Shannon van den Hazel

Hoooi Marieke,
Heel veel plezier in Canada en ik ben heel erg benieuwd naar alle verhalen en foto's. Ik zal je hele reis gaan volgen. Succes en doe voorzichtig!
Dikke kus Shannon.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!