op zoek naar avontuur

Klaar voor de start!

Ja ja...eindelijk mag ik nu echt gaan aftellen: nog 1 verjaardag, nog 2 dagen werken, nog 2 etentjes en nog 3,5 nacht slapen en dan hoor ik de mevrouw weer zeggen 'mind your step'!!

Net als vorig jaar stap ik in het vliegtuig naar Canada. Dit keer blijf ik alleen iets langer zitten, waardoor ik als het goed is uitstap in Vancouver! Na de douane stress eneen (of iets meer) bakkies koffie stap ik in de bolide die voor mij klaar staat.

Ik wil een rondje maken via Banff NP, Jasper NP en Vancouver Island! Of het echt een mooie cirkel wordt of dat er weer wat extra bochtjes gemaakt gaan worden, kan ik nog niet voorspellen!

In totaal heb ik 3 weken voor het hele rondje en hoop ik in ieder geval orka's van dichtbij te zien en een tocht over de gletsjer te maken. Uiteraard zeg ik ook geen nee tegen een beertje meer of minder en ook voor een eland zal ik mijn camera uit de tas toveren!

Na deze 3 weken van rust (?) en natuur is het tijd voor het andere uiterste: Las Vegas! En gelukkig was Ciska zo lief om zich op te offeren om samen een weekLas Vegas onveilig te gaan maken

Wink

Na deze week vliegen we samen terug en kunnen we terug in NL gelijk 's avonds door metLi-keuren in het Wapen!

Reacties

Reacties

Lisette

Heel veel plezier! En in Vegas geen dingen doen die ik zou doen! X

Peter R

Je staat weer met je hoofd in je achternaam, je bent niet op je plek :-)) We gaan je volgen en ik ga je er straks nog een paar geven. Wat geven? Knuffels natuurlijk...............
Als ik je nou 10 euro meegeef, maak jij er dan een miljoen van? Doen we sam sam, zal sam ook blij mee zijn!! Greets xxx

Ben Raven

He Mariek, veel plezier houd je haaks doe voorzichtig. Ik hoor wel wanneer de trein weer stopt waar je in zit.

Gr Ben

Caroline

Hey, Marieke heel veel plezier daar,

Naast het gokken en shoppen in Vegas, een Elvisbril kopen :))) Kan om elke hoek van de straat en handig bij een kater, bovendien die lichtjes daar doen je duizelen ;))

Take care & liefs

Bert en Sietske

Na ons nachtelijk bezoek aan Starbucks hoop ik dat je een goede vlucht hebt gehad! We gaan je belevenissen natuurlijk weer allemaal op de voet volgen. Veel plezier en die orka's......toch maar niet proberen te aaien! Liefs van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!